Ouderbijdrage 2015-2016

De OR staat voor de ouderraad, dit is het bestuur van de oudervereniging Sint Barbaraschool. Van deze oudervereniging bent u automatisch lid als u uw kind inschrijft op de Sint Barbara. De ouderraad bestaat uit zowel ouders als ook leerkrachten.

De ouderraad is er om allerlei activiteiten op school te ondersteunen zoals schoolreisjes, sportactiviteiten en Sinterklaas.

Om deze activiteiten te bekostigen bent u elk jaar voor elk kind de ouderbijdrage verschuldigd. De ouderbijdrage voor het schooljaar 2015-2016 is vastgesteld op 30 euro per kind.

Wij verzoeken u deze bijdrage van uw kind(eren) voor 15 oktober a.s.  over te maken op Ibannummer NL33 RABO 0363252045 t.n.v. Oudervereniging Sint Barbaraschool. Vermeld bij betaling duidelijk de naam van uw kind(eren en de klas)

Mochten er vragen over de financiën zijn dan kunt u bellen of mailen met de penningmeester: Karin Baltus, tel no 06-52624209, mailadres kc@quicknet.nl

plaatje ouderraad plaatje ouderraad