verkeersveiligheid

Verkeersveiligheid onderweg naar en rond de school

Verkeersveiligheid onderweg naar en rond de school is, terecht, erg belangrijk voor ouders. Om de verkeersveiligheid rond de school enigszins te regelen is er door de school een verkeersplan opgesteld dat u kunt terugvinden op onze website onder het kopje De school.

Hierin staat beschreven dat wij de verkeersstromen verdeeld hebben, groep 1 t/m 4 komt en gaat via de Dorpsstraat en groep 5 t/m 8 komt en gaat via de Bogtmanweg.

Wie met de fiets komt, lóópt langs de school en over het schoolplein en parkeert de fiets op de aangewezen plek (zijn we druk aan het reorganiseren).

Komt u toch met de auto, dan kunt u parkeren op het parkeerterrein bij de Groet. Hier is ook een kiss & ride strook, voor het gebouw (we zijn met de gemeente bezig om hier markering en een bord te krijgen).

Lees het plan er eens op na, er staat nog veel meer in.

Als we allemaal het verkeersplan en de verkeersregels volgen, dan loopt alles, zelfs bij slecht weer vanzelf.

We hebben ook de kinderen op de afspraken gewezen en spreken hen nu aan op de naleving. Wij rekenen hierbij ook op uw medewerking.

veilig naar school veilig naar school