Samen lekker muziek maken en zingen!!

ingevoerd op 04-10-2015

Eind september zijn de groepen 4, 5 & 6 verrast met een muziekles van onze docente Renee Koper. Renee verzorgt de cursus Muziek aan de Basis 1 & 2 voor Muziekschool Harenkarspel. De muzieklessen worden gegeven in de Hoge Akker Tuitjenhorn.

Tijdens de cursus wordt je wegwijs gemaakt in de muziek, leer je diverse muziekinstrumenten bespelen, ritme gevoel en samenzang. Lekker ontspannen muziek maken samen met je leeftijdgenootjes. De lessen worden gegeven op vrijdagmiddag en beginnen op vrijdag 14 oktober. Tijdens de schoolvakanties heb je lekker vrij. Na 30 lessen van 45 minuten kan je rond de meivakantie, je talent showen aan je familie, vrienden en kennissen tijdens een spetterend afsluitend optreden.

De lessen in Tuitjenhorn worden gegeven in de Hoge Akker op vrijdagmiddag. De eerstejaars, leerlingen van groep 4, starten om 14.30 uur tot 15.15 uur. De les voor de tweedejaars wordt gegeven van 15.15 tot 16.00 uur. Weet je nog niet zeker of je muziekles leuk vindt, kom dan gerust even om een hoekje kijken en meedoen met de les. Dan kan je zelf ervaren of je het leuk vindt om muziek te maken.

Hebben wij je enthousiast gemaakt om je muzikale talenten dit jaar ook verder te ontwikkelen, meld je dan aan op onze website via het inschrijfformulier, of bezoek in oktober de lessen van Muziek aan de Basis. Plaats, datum en aanvangstijden kunt u terugvinden op de site, www.muziekschoolharenkarspel.nl

muziek muziek