presentatie thema: Ik ben mezelf groep 3b

ingevoerd op 11-10-2015

Aan de ouders van de kinderen uit groep 3b,

Afgelopen week hebben de kinderen zelf een uitnodiging gemaakt en aan u gegeven voor de presentatie op woensdag 14 oktober om 11.00 uur in ons eigen lokaal.

Tijdens deze presentatie van ons thema: Ik ben mezelf, laten de kinderen zien en horen wat zij hebben gedaan in de afgelopen periode.

Daarna is er een korte pauze (buiten). In deze tijd worden de tafels en stoelen weer teruggezet en worden alle ik-dozen uitgestald. De kinderen laten daarna graag hun ik-doos zien met de daarin zelfgemaakte werkjes. Om 12.00 uur mogen alle dozen met spulletjes mee naar huis worden genomen.

De kinderen zijn momenteel druk aan het oefenen en hebben er zin in. U komt toch ook?

I.v.m. de beperkte ruimte kunnen er maximaal 2 bezoekers per leerling komen. Opa’s en oma’s en oppasouders zijn ook van harte welkom.

Groetjes de leerkrachten en kinderen van groep 3b

IMG_0468 IMG_0468