Typcursus op de St. Barbara - inschrijving met korting

Klassikale typecursus “De Typetuin” gaat weer van start!
Schrijf nu in met €30,- korting!

Geachte ouders/ verzorgers van de leerlingen uit de groepen 5 t/m 8,

Op school leert uw kind vanaf groep 3 een mooi handschrift te ontwikkelen. Maar wist u dat het aantal typetaken in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en eigenlijk de hele maatschappij alleen maar toeneemt? Kinderen die jong leren met tien vingers blind te typen:

houden meer tijd over voor andere zaken

hebben minder kans op lichamelijke klachten als gevolg van een verkeerde houding achter de computer

kunnen zich beter focussen op het te maken werk, waardoor de prestaties hoger worden

zijn sneller dan kinderen die zich het typen zelf op een verkeerde manier aanleren

Een typecursus is eigenlijk net zo vanzelfsprekend als leren schrijven met een pen.

Hoe leren kinderen het beste typen?
Voor verreweg de meeste kinderen zijn de onderstaande ingrediënten de factor tot succes:

in een groepje na schooltijd leren typen

echte persoonlijke begeleiding van een professionele docent

online speels programma dat zich aanpast aan het niveau van het kind om thuis te oefenen

De Typetuin combineerde deze ingrediënten tot de bewezen succesvolle klassikale methode.

Startdatum: 17-03-2016 lestijd: 14.30 uur tot 15.30 uur

Leslocatie: RKBS St. Barbaraschool

8 lessen + diploma-uitreiking. De definitieve planning ontvangt u vlak voor de start

minimaal 5 keer per week thuis een kwartiertje online oefenen in de Typetuin

inclusief diploma of deelnemerscertificaat

inclusief gratis typecover om het toetsenbord thuis mee af te dekken

inclusief lesmateriaal tijdens de klassikale lessen

uitermate geschikt voor kinderen met dyslexie

diploma-garantie (kijk voor de voorwaarden op www.typetuin.nl )

kosteloos annuleren tot twee weken voor de start

doordat de school het belang van een goede typevaardigheid erkent en volledige medewerking verleent betaalt u slechts €140,- (ipv €170,-)

Inschrijven met nog eens 30euro korting
Omdat we deze cursus voor de eerste keer op deze locatie mogen aanbieden, ontvangt u ter introductie €30,- korting en betaalt u slechts  €110,- .

Meld uw zoon/ dochter aan via www.typetuin.nl . Klik rechts bovenaan op “bestellen”

Kies voor “klassikaal” en vul bij ”vind locatie in de buurt” de woonplaats in

Klik in het kaartje op de juiste locatie. Rechts verschijnt de cursus waarna u de rest van de inschrijving kunt doorlopen.

Heeft u vragen over de cursus of lukt het aanmelden niet? Neem gerust contact op met ons kantoor via info@success-society.nl of 013-5220579 . Iedere werkdag van 9 tot 12uur en van 13 tot 17uur.

Met vriendelijke groeten,                 Team van de Typetuin

typtuin typtuin