Streetdance kampioenschap 2016 voor leerlingen groep 8

ingevoerd op 10-01-2016

Streetdance kampioenschap 2016 voor leerlingen groep 8
Sportservice Schagen nodigt alle leerlingen van groep 8 uit om mee te doen aan het streetdance kampioenschap 2016. deze wordt gehouden in sporthal ‘De Multitreffer’in ’t Zand.

Voorrondes
Voordat gestreden mag worden voor de kampioenstitel, moet via één van de voorrondes een plaats voor de finale bemachtigd worden. Deze voorrondes zijn op woensdag middag 10 en 17 februari. De voorrondes beginnen om 14:00 uur. Er wordt een kan aangegeven worden welke woensdagmiddag de voorkeur heeft.

Finale
De finale is woensdagmiddag 24 februari 2016 en vindt plaats in sporthal ‘De Multitreffer’in ’t Zand en begint om 14:00uur.

Teams
Per groep 8 mag één team afgevaardigd worden. Er zullen uiteindelijk 10 finaleplaatsen vergeven worden. Voorwaarden waar het team zich aan moet voldoen:
het team bestaat uit minimaal 4 personen.
De dans mag niet langer duren dan 3 minuten.
Gebruik van confetti of middelen die de vloer kunnen beschadigen is niet toegestaan

Dansen op zaalschoenen of blote voeten. Er mag niet op schoeisel waar buiten op gelopen is, gedanst worden.

Het kampioenschap is vóór en dóór kinderen. Verzoek is de kinderen zo weinig mogelijk te helpen.

Voor opgave leerlingen en meer informatie (graag voor vrijdag 22 januari): jdenclaud@quicknet.nl