Groet uit Schoorl, Rabo Kids Run

ingevoerd op 17-01-2016

De Groet uit Schoorl is een loopfestijn over diverse afstanden voor wedstrijdatleten en recreanten. Sinds 1995 wordt ook het kampioenschap voor basisscholen uit Schoorl, Bergen en wijde omgeving georganiseerd. Dit jaar is de wedstrijd op 14 februari.

Er wordt een klassement opgemaakt waarbij punten worden gescoord door de eerste  finishers per school per startgroep. Dus ook de jongste kinderen scoren punten voor hun school. Elke school kan inschrijven met een onbeperkt aantal deelnemers. Er is een scholenklassement en prijzen voor de eerste  jongens en meisjes per startgroep.

De kinderen worden ingedeeld op leeftijd en niet op groep. Om 10.40 starten de oudste kinderen (11 & 12 jaar) en vervolgens op leeftijd de jongere (9 & 10 jaar, 7 & 8 jaar en 4, 5 & 6 jaar).

De prijsuitreiking is dit jaar weer in de RK Kerk Heilige Johannes de Doper, tegenover Sporthal de Blinkerd. Bij de prijsuitreiking is ook een verloting op startnummer. Gelet op het aantal deelnemers kunnen de ouders helaas niet mee in de kerk. Deze prijsuitreiking zal ongeveer 45 minuten duren. Elke deelnemer ontvangt een herinnering en de winnende school de wisselbeker.

Het inschrijfgeld bedraagt 2,50 per kind. Opgave dit jaar alleen online mogelijk via:http://www.groetuitschoorl.nl/kidsrun-2/  De inschrijving sluit zondag 31 januari 2016! Bij de inschrijving kunnen de ouders aangeven op welke school het kind zit. Dit is belangrijk om in te vullen voor het scholenklassement.

De gepersonaliseerde startnummers worden tussen 8 en 12 februari 2016 naar het huisadres van de deelnemers gestuurd.