Schoolvoetbaldagen voor groep 3 t/m 8 bij VV Schagen en vv SRC

ingevoerd op 17-01-2016

De jaarlijkse en traditionele schoolvoetbaldagen wordt dit jaar voor de 2e keer door Voetbalvereniging Schagen georganiseerd voor de kinderen van alle basisscholen uit de gemeente Schagen. Zowel jongens- als meidenteams gaan dan weer strijden om de eer en de prijzen. Nieuw dit jaar is dat naast kinderen uit groep 7/8 ook teams uit groep 5/6 kunnen worden aangemeld.

Mini-toernooi voor kinderen uit groep 3/4

Voor kinderen (m/j) uit groep 3/4 wordt er een speciale mini-competitie ‘4 tegen 4’ georganiseerd. Een leuk spel variant waarbij het kind veel aan de bal is en op deze manier spelenderwijs kennis maakt met het spelletje en in teamverband leert spelen.

De voorrondes staan gepland op de woensdagmiddag 6 en 13 april 2016 en worden op het Sportpark VV Schagen aan de Nes en Sportpark Groenoord bij vv SRC gehouden. De finales worden gespeeld op vrijdagmiddag 15 april. Schoolteams kunnen zich nu al aanmelden bij lotveldhoen@hotmail.com. Aanmelden voor 1 maart. Meer informatie op www.schoolvoetbalschagen.nl

De organisatie van Schoolvoetbal Schagen 2016 zoekt ook nog vrijwilligers om er een geslaagde dag van te kunnen maken, zie hiervoor de website van de organisatie.