Gevaarlijke situaties op parkeerterrein Deen

Waarschijnlijk heeft u het al eens gezien, een kind onderweg naar school steekt het parkeerterrein bij Deen dwars over en weet ternauwernood een achteruitrijdende auto te ontwijken.

De situatie rond het parkeerterrein van Deen is binnen de Dorpsraad Tuitjenhorn en met wethouder Sigge v.d. Veek al meerdere malen besproken. Ook wij als school hebben nu een brief geschreven aan het College om voor deze situatie aandacht te vragen.

Uiteraard weten wij ook dat het probleem niet alleen bij de autobestuurders ligt. Veel kinderen kijken nauwelijks naar de geparkeerde auto’s, steken het terrein dwars over of rijden over de stoep. En in vele gevallen is het ook gewoon de kortste route naar school.

Wilt u uw kinderen wel even wijzen op het gevaar? Tot er een goede oplossing is, is dat voorlopig nog nodig.

veilig naar school veilig naar school