Groet uit Schoorl Kidsrun en het Schoolschaaktoernooi

ingevoerd op 24-01-2016

Zondag 14 februari vindt de Groet uit Schoorl Kidsrun weer plaats. De kinderen worden ingedeeld op leeftijd en niet op groep. Om 10.40 starten de oudste kinderen (11 & 12 jaar) en vervolgens op leeftijd de jongere (9 & 10 jaar, 7 & 8 jaar en 4, 5 & 6 jaar).

Het inschrijfgeld bedraagt 2,50 per kind. Zie voor meer informatie het weekbericht van vorige week of de website van de organisatie. Opgave dit jaar alleen online mogelijk via: http://www.groetuitschoorl.nl/kidsrun-2/ De inschrijving sluit zondag 31 januari 2016! Bij de inschrijving kunnen de ouders aangeven op welke school het kind zit. Dit is belangrijk om in te vullen voor het scholenklassement.

Schoolschaaktoernooi voor groep 7 en 8.

Tot woensdag 27 januari kunnen kinderen uit groep 7 en 8 zich nog aanmelden om samen met het groepje dat zich al eerder heeft aangemeld te kunnen strijden voor een plaats bij de Noord-Hollandse Kampioenschappen. De eerste twee teams gaan voor het plaatselijk kampioenschap. De 3e en volgende teams strijden voor de eer van de school. Het schoolschaakkampioenschap zal worden gehouden op vrijdag 29 januari 2016 van 18.00 tot 20.00 uur in Verenigingsgebouw ’t Centrum, Stroet 80 te Sint Maarten. Deze week kunnen kinderen zich uit groep 7 en 8 nog aanmelden bij lotveldhoen@hotmail.com

Het wordt georganiseerd door Schaakclub Warmenhuizen’76 en schaakclub Magnus met steun van OOMS Belastingadviesbureau te Alkmaar. Zij zorgen voor gratis deelname, een verrassing en een aandenken.

Het groepje bestaat uit 4 spelers (jongens en meisjes), waarbij iedere school met maximaal 4 ploegen kan meedoen. Er zijn 23 scholen uitgenodigd.