Informatie over aanmeldingsprocedure Regius Schagen

Ouders/verzorgers die hun zoon/dochter voor het schooljaar 2016-

2017 willen inschrijven, melden hun kind rechtstreeks aan bij het Regius College (niet meer via de basisschool). Na signalen vanuit de basisscholen hebben wij hiertoe besloten om de docenten van de basisscholen te ontlasten.

De aanmeldingsformulieren voor aanmelding voor de brugklas schooljaar 2016-2017 worden geplaatst op de website (www.regiuscollege.nl/groep 8/aanmelden).

Ouders/verzorgers kunnen hun kind tot uiterlijk 15 maart op de volgende wijzen inschrijven:

? zij schrijven hun kind via de speciale link op de website in en ontvangen direct een ontvangstbevestiging per e-mail;

? zij downloaden het aanmeldingsformulier van de website, printen het uit, vullen het in

en sturen dit per post naar het Regius College;

? zij komen op woensdag 9 maart 2016 tussen 15.00 uur en 20.30 uur naar school tijdens de speciale inschrijfmiddag/-avond en schrijven hun zoon/dochter daar in.

Tijdens de voorlichtingsavonden voor ouders/verzorgers die plaatsvinden in de eerste week van februari, zullen wij de ouders nader informeren over de aanmeldingsprocedure.

regius schagen regius schagen