fantastische samenwerking groep 7 en groep 3b

ingevoerd op 10-02-2016

Verjaardag juf Jacqueline

Op woensdag 10 februari vierde juf Jacqueline haar verjaardag in de groep. Omdat het thema We varen over zee (piraten) was, mochten de kinderen als piraat of prinses naar school komen. Voor de pauze hebben de kinderen juf reuze verwend met allerlei leuke en lekkere cadeautjes. Ouders en kinderen bedankt hiervoor! De mama van Stan had een heerlijke piratentaart voor juf gebakken. We hebben wederom genoten van dit lekkernij.

Na de pauze hebben de kinderen diverse spelletjes gespeeld onder begeleiding van kinderen uit groep 7 van meester Joost en meester Theo. Hoogtepunt voor de kinderen was wel het zoeken naar ”de schat” op het schoolplein. De kinderen uit groep 7 hadden heel hard gewerkt aan een schatkaart van het schoolplein. De schatkaarten zagen er werkelijk prachtig uit!  In groepjes gingen de kinderen uit groep 3b met de kinderen uit groep 7 op pad op zoek naar de schat.

In de ronde kamer was er nog een verrassing voor de kinderen. Esmee haar moeder stond daar heerlijke suikerspinnen te maken. De kamer was gezellig verlicht met knipperende lichtjes en een gezellig muziekje.

Groep 7 bedankt voor de hulp en de prachtige schatkaarten die jullie hebben gemaakt! We hebben mede door jullie inzet een prachtige feestdag gehad!

De kinderen en juf Jacqueline van groep 3b

SAM_5176 (Large) SAM_5176 (Large)
SAM_5177 (Large) SAM_5177 (Large)
SAM_5182 (Large) SAM_5182 (Large)