Groep 8 en de open dag

Vrijdag 12 februari was de open dag. Net als ieder jaar werd deze geheel verzorgd door groep 8. Twee leerlingen ontvingen de ouders en zorgden voor rondleiders, twee leerlingen zorgden voor de catering en de andere leerlingen verzorgden de rondleidingen.

Zo’n 22 leerlingen hebben uiteindelijk ouders en kinderen rondgeleid. Dit hebben ze uitstekend gedaan. Alle ”nieuwe” ouders waren zeer tevreden over de informatie die ze hadden gehad en de manier waarop ze waren rondgeleid.

Jammer genoeg konden niet alle leerlingen van groep 8 hun rondleiding uitvoeren, omdat er simpelweg niet voldoende belangstellenden waren. Ik heb jullie echter allemaal je rondleiding zien oefenen en ook die zouden prima verlopen zijn.

Meester Harry en ik zijn erg blij met de inzet van groep 8 en de organisatie door juf Lisanne en meester Ruud. Alleen zouden we dit niet georganiseerd krijgen!

DSC_6908 DSC_6908
DSC_6925 DSC_6925