Paaseitjes actie Eerste Communicanten

Deze week komen de kinderen uit de groepen 4 thuis met een tas waarin zakjes paaseitjes zitten. Deze paaseitjes gaan de kinderen verkopen á € 2,00 per zakje.

De opbrengst van de verkoop gaat naar het project van Father Kimotho in Kenia. Dit jaar is het bestemd voor het ziekenhuis voor nieuwe kinderbedjes.

De kinderen hebben uitleg gehad over het project middels een diapresentatie van mevrouw Liesbeth Blommaart.

Deze actie wordt gedaan als onderdeel van het eerste communie project waar een deel van de kinderen uit groep 4 in zitten. De kinderen die geen eerste communie doen, volgen tijdens deze voorbereiding een nevenproject waarin ook het zorgen voor de minder bedeelden onder ons, aan de orde komt.

Wij wensen ze veel succes en hopen op een goede opbrengst. De kinderen zullen zelf tijdens de communieviering de opbrengst middels een cheque overhandigen aan mevrouw Liesbeth Blommaart.

Vriendelijke groeten,

Werkgroep eerste Communie,