NIEUWS VAN SEVEN ELEVEN

ingevoerd op 17-03-2016

De hele maand maart is het mogelijk om uw statiegeld bon in de zuil te deponeren bij Albert Heijn Warmenhuizen voor Seven Eleven! Elke maand staat de zuil er voor een andere vereniging of stichting en maart is onze maand!!!

Bij deze willen wij u alvast bedanken voor uw donatie!

Het einde van het seizoen van de knutselclub is alweer inzicht! De avondclub gaat nog wel even door.

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.

Programma van de knutselclub:
25 maart: goede vrijdag, maar bij genoeg animo wel open! Zoek de paashaas. We vermelden op facebook of we open gaan!
1 april: duveltje uit een doosje
8 april: een zonnig potje
15 april:  gesloten vanwege de avondvierdaagse
22 april: Afsluiting van het seizoen! Vanaf nu kan jij je opgeven bij Lydia of Jeanette. Kosten voor leden € 7.50 en
voor niet leden € 8.- . We blijven ook eten! Er komt nog een voorbeeld op facebook.

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.

Programma van de avondclub:
25 maart: Gesloten
1 april: Crea 10+ avond. Vernieuwde klompen.( Ga er vanuit dat de kosten voor deze avond iets hoger zijn, kosten worden vermeld op facebook)
8 april: Darttoernooi
15 april: Culinaire avond
22 april: Open avond

Voor de komende activiteiten is opgave vooraf nodig, voor de crea 10+. Dit kan via facebook, Rinus of via de mail.

Maar wil je meer informatie, dan kan je bellen naar  Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl

Ons adres:
Hoge Akker, Dorpsstraat 35,  Tuitjenhorn