Zitzakken gezocht

In onze ronde kamer liggen al vanaf de start van de Hoge Akker zogenaamde donuts. Heerlijke zachte zakken waarop de kinderen kunnen zitten en hangen.

Na 6 jaar intensief gebruik zijn die donuts echter aan vervanging toe. Dat kost heel veel geld. Nu weten wij dat er op zolders nogal eens ongebruikte zitzakken/fatboys liggen. Ooit gekocht om in de kinderkamer te zetten en vervolgens na enige tijd naar de zolder verhuisd om (n)ooit weer te gebruiken.

Wij zouden het heel fijn vinden als uw ongebruikte zitzak/fatboy onze ronde kamer zou mogen komen versterken. De kinderen hebben dan weer wat om in te hangen en wij zijn er enorm mee geholpen.

Dus, heeft u er nog één ongebruikt liggen? Lever in bij BSO de Jungle of de St. Barbaraschool. Alvast heel veel dank!

zitzak zitzak