Kiss&ride strook bij slecht weer

Beste ouders

We zijn er ge blij met de Kiss&ride strook.

Over het algemeen doet hij wat hij moet doen, een rustige verkeerstroom regelen en gescheiden circuits voor parkeren en kiss&ride acties.

Echter bij slecht weer, zoals vandaag, de vrijdag voor de herfstvakantie, zien we een toenemend aantal auto’s. Dán juist zou de strook zijn dienst moeten bewijzen...

Wat echter gebeurt is dat de strook ineens volgeparkeerd wordt met diverse auto’s, waardoor het systeem vastloopt en er direct onveiligheid voor kinderen onstaat.

Verzoek aan allen dus, altijd , en juist bij slecht weer, de strook alléén gebruiken voor snel afzetten en weer wegrijden. Daarbij ook nog aandacht voor zover mogelijk doorrijden naar het einde van de strook zodat veel ouders achter elkaar hun kinderen kunnen laten uitstappen.

kiss&ride strook kiss&ride strook