Kerstfeest op school

ingevoerd op 12-12-2018

Op woensdag 19 december vieren we kerstfeest op school.

’s Ochtends gaan de kinderen gewoon naar school en nemen zij het lekkers mee dat tijdens het kerstdiner mag worden opgegeten. We vinden het fijn als er ’s middags géén eten meer gebracht wordt. En vergeet u bord, bestek en beker niet?

Om 11.45 gaan we allemaal naar huis, zodat we om 16.15 uur mooi aangekleed IN DE KLAS kunnen verschijnen. Vervolgens gaan de kinderen met de groep en de leerkracht naar de kerk voor een gezellige kerstviering. Tijdens de viering is de school op slot!

Na de viering gaan we dan naar de klas voor het kerstdiner. Vanaf 18.30 uur mag u uw kind weer op komen halen. We verzoeken u de viering in de klas niet te storen voor 18.30 u. We willen graag de tijd benutten om gezellig en rustig in een fijne sfeer met elkaar te genieten van het kersteten.

kerstknutsel kerstknutsel