Welkom in het nieuwe schooljaar!

Beste ouders en leerlingen,

Maandag gaat het nieuwe schooljaar beginnen. Wij, leerkrachten en directie hebben er al veel zin in.

Maandag staan alle leerkrachten vanaf 8.20 uur dan ook op jullie te wachten in het nieuwe lokaal. De kinderen van juf Jorina en Anja (gr. 1-2A), van juf Carla en Heleen (1-2C) en groep 4 van juf Jorien en juf Jolanka kunnen via de schoolpleinkant naar binnen.

De kinderen van groep 1-2B van juf Annet en Trudy, de kinderen van groep 3 van juf Linda en Sandra en van groep 3/4 van juf Jacqueline en juf Jolanka kunnen aan de kant van de fietsenrekken naar binnen.

Aan diezelfde kant de trap op mogen de kinderen van groep 8 van meester Joost en juf Monique, groepen 7 van juf Simone, juf Anouk en juf Lisanne en tenslotte groep 5 van juf Lionne en juf Dineke.

En natuurlijk mogen de kinderen van groep 8 van juf Britta, de groepen 6 van meester Marc, juf Monique, juf Renske/juf Jacqueline en juf Kirsti en last, but not least groep 5 van juf Annemiek en juf Anita de trap op aan de schoolpleinkant. Op de deur kunt u vinden in welk lokaal jullie precies moeten zijn.

Na alle drukte rond het wegbrengen van uw kind(eren) is het misschien wel even fijn om een lekker kopje koffie of thee te drinken in de centrale hal. U bent van harte welkom om even bij te kletsen en bij te komen. De directie heeft alles klaar staan en hoopt u daar te zien!

Dinsdag en alle andere dagen gaat de schooldeur open om 8.25 uur (ook bij de kleuters).

Tot maandag!