Informatie over het Vormsel

Deze week hebben alle kinderen van groep 8 een informatiebrief voor het Vormsel ontvangen.

Hierin staat o.a. vermeld dat het Vormsel dit jaar gaat plaatsvinden op zaterdag 16 mei 2020 in de Jacobus de Meerdere kerk te Tuitjenhorn, aanvang 18.30 uur.

Juf Mariosé Huits zal samen met de kinderen aan het vormselproject ‘In Vuur en Vlam’ werken. Dit is een project wat goed aansluit op de belevingswereld van de kinderen, echt van deze tijd! Deze lessen zullen worden gehouden op school, tijdens en/of gedeeltelijk aansluitend aan de schooltijden. De eerste les zal starten in de week van 24 februari 2020.

Op zondag 22 maart zullen alle vormelingen aan onze parochie worden voorgesteld. Deze viering in samenwerking met het koor D’Cymo begint om 10.00 uur.

Als u uw kind wilt laten vormen, gelieve het antwoordformulier invullen en dit aan uw zoon/dochter meegeven. Zij kunnen dit vervolgens aan de juf/meester geven.

De bijdrage voor het vormsel is € 20,00 per kind.

Met vriendelijke groet,

Sandra Kaandorp                   (tomass@quicknet.nl)