Aankondiging Griezeltocht

Opgave voor griezeltocht op zaterdag 18 januari 2020

Let op kinderen uit groep 4 t/m 8!

Op zaterdag 18 januari organiseren wij weer onze jaarlijkse spectaculaire griezeltocht! Het belooft weer een bijzondere avond te worden.

Hoe en vanaf wanneer kan je je opgeven

Vanaf woensdag 11 december 20.00 uur kan je je opgeven via onze website www.jeugdtuitjenhorn.nl. De kosten voor deelname bedragen € 4,00 per kind.

Je kan je als groepje opgeven maar individuele opgave is ook mogelijk. Bij zowel individuele opgave als opgave als groepje dienen er hulpouders opgegeven te worden. Let op: dit jaar kunnen er maximaal 7 kinderen in een groep en maximaal 2 begeleiders met een groep meelopen in verband met het vervoer.

Daarnaast hebben we ook veel hulp (ouders, grootouders, kinderen vanaf 3e jaar voortgezet onderwijs) nodig om er een supergave avond van te maken. U kunt zich opgeven door een mail naar ons te sturen. Zonder vrijwilligers kunnen wij geen dropping organiseren!

Tot zaterdag de 18e januari!

Anita, Rebecca, Irene, Rocco, Anne Kees, Tom en Monique

Wilt u nog een keer een superleuk filmpje van een griezeltocht van ons zien? Kijk dan op: http://www.jeugdtuitjenhorn.nl/dropping. Om altijd op de hoogte te zijn van de laatste berichten, kunt u zich aanmelden via facebook.

griezeltocht griezeltocht
stichting jeugd tuitjenhorn stichting jeugd tuitjenhorn