Aan ouders en kinderen van groep 8

Beste leerlingen en ouders van groep 8,

Wat een grote teleurstelling!

Heb je je zo verheugd op kamp en op de musical en zit je opeens midden in een coronacrisis. Geen kamp op de manier zoals dat gebruikelijk is en ook de musical met een zaal vol ouders, zal niet gebeuren. We delen het verdriet hierover van de kinderen, ouders en leerkrachten.

Momenteel is nog niet te overzien hoe we aan deze twee o zo belangrijke onderdelen van het afsluiten van de basisschoolperiode invulling kunnen geven. Maar geloof ons, we zijn er zeker mee bezig!

Het besluit van de regering over hoe het onderwijs er na de meivakantie uit zal gaan zien, speelt hierin een grote rol.

In overleg met meester Joost en juf Britta zoeken we naar mogelijkheden om iets als kamp op alternatieve wijze toch vorm te kunnen geven. En ook voor de musical zoeken we naar manieren om al die uren van oefenen van de liedjes en teksten weer te kunnen geven.

Wij hopen u hier half mei meer over te kunnen vertellen, maar geef ons even de tijd.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

mede namens Joost en Britta,

Met vriendelijke groet,