Bejo, bedankt voor de ipads

Een welkome aanvulling in de coronaperiode

Wat een verrassing!

We hadden niets gezegd tegen de leerkrachten en kinderen over de fantastische gift van Bejo-zaden. Maar 10 iPads om in deze Coronaperiode de scholen en kinderopvang uit voormalig Harenkarspel, de Hoge Ven in Warmenhuizen, Kindcentrum St. Jan in Waarland en de St. Barbaraschool in Tuitjenhorn te ondersteunen bij hun onderwijs en opvang is natuurlijk heel bijzonder.

Het was dan ook een grote verrassing voor de leerkrachten en kinderen.

Op de St. Barbaraschool gingen de drie iPad naar de kleutergroepen, die daar uiteraard heel blij mee zijn. De kinderen spelen er educatieve spelen op en genieten van alles wat de iPad hen in hun ontwikkeling kan bieden.

De Hoge Ven zet de iPad in in het lokaal van de toekomst, waarbij ze onder andere ingezet worden voor  het programmeren van robotjes.

De St. Jan gebruikt een iPad voor de kinderen bij de opvang voor educatieve spellen en de units gebruiken de iPad voor opdrachten van IPC en tevens voor de educatieve spellen.

Daarom, dank aan Bejo-zaden voor deze gift. De kinderen hebben er absoluut van genoten!

bejo ipads bedankt corona 2020 2 bejo ipads bedankt corona 2020 2
bejo ipads bedankt corona 2020_LI bejo ipads bedankt corona 2020_LI