Sinterklaas 2020

Beste ouders,

Hoera! Sinterklaas is weer in Nederland.

Ook dit feest zal dit jaar net even anders gevierd worden.

Als de regels blijven zoals ze nu zijn, mag Sinterklaas wel op school komen. Hij komt echter niet aan op het schoolplein. Ouders kunnen hem helaas niet verwelkomen dit jaar.

Voor groep 6 t/m 8 is het de bedoeling dat de leerlingen een surprise voor elkaar gaan maken. In de klas worden de lootjes getrokken. In de surprise zit een cadeautje van ongeveer 4 euro verstopt.  De surprises kunnen woensdag 2 december mee naar school genomen worden om tentoongesteld te worden in de straat bij de bovenbouw. Helaas kunnen ouders niet komen kijken naar de surprises.

Op 26 november gaan we op school zingen voor de Sint en wie weet vinden we de volgende dag wat in de klas. U hoort van de leerkracht als u daarvoor nog een schoen mee naar school moet nemen.

Wegens Corona mag er 7 december helaas geen speelgoed mee naar school genomen worden.

Sint heeft er zin in, en wij ook!

sinterklaasfoto sinterklaasfoto