MORGEN GEEN SCHOOL ivm code oranje (herhaald bericht)

Beste ouders,

Bij deze het bericht nogmaals. Ik hoorde van ouders dat zij het bericht niet konden openen!

Vanwege code oranje hebben wij in overleg met ons bestuur besloten om de school maandag gesloten te houden. Het grootste deel van onze leerkrachten komen van ver en hun veiligheid staat bij ons voorop. In de kop van Noord-Holland hebben meerdere besturen het besluit genomen om hun scholen te sluiten, waaronder stichting Surplus en Sarkon. Wij beschouwen deze dag als een calamiteitendag. Dit betekent dat er helaas geen noodopvang kan zijn en er geen online onderwijs wordt aangeboden.

Wij waren morgen graag weer open gegaan, maar veiligheid gaat voor. Sorry voor het ongemak. Wij hopen dat de kinderen nog een extra dagje kunnen genieten van de sneeuw.

Wij gaan er vanuit dat de school dinsdag wel weer open is.

Met vriendelijke groet,

mede namens het team