Bedankje van Sint-comité

WAUW!!!!!

Wat hebben we GENOTEN van de mooie Sinterklaasintocht door Tuitjenhorn.

Het begon al bij de 1e stop, waar al veel kinderen met hun ouders klaar stonden om Sinterklaas en zijn Pieten te ontvangen. En natuurlijk mee te dansen met onze sinterklaas-hit die op een groot led-scherm te zien was. Hierna vervolgde de stoet de route door het dorp, bij elke stop werd het dansje weer ingezet en deden jullie allemaal mee. Maar ook tijdens de optocht zelf werd er meegezongen en volop gedanst met DiscoPiet. Wat een goede sfeer was er en wat liepen jullie allemaal massaal mee tot de laatste stop bij het Ahoj. GEWELDIG om te zien dat er zo genoten werd!!!

Bij het Ahoy hadden we voor de jongeren kinderen de Disco show van Michael en Katja, en daar werd er wederom flink gedanst samen met de pieten. Natuurlijk was het wel belangrijk om tussendoor goed drinken, want dat hadden ze wel verdiend na al die inspanningen. In de Groet werd er voor de ouderen kinderen trefbal gespeeld samen met de pieten, en dat ging er lekker fanatiek tegenaan. Voor de foto’s en filmpjes zie onze facebookpagina Intocht Tuitjenhorn

Maar dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door onze Sponsoren, waar we niet zonder kunnen. BEDANKT!!!!

Blankendaal Coldstore

Amsonia

Blom Elektrotechniek

SchoonProducties

De Vriendschap

K. Dekker Bouw & Infra b.v.

Patrick Stoop

Winkeliersvereniging

En de “onzichtbare Sponsoren”

Maar denk je nu, ik zou ook wel iets willen sponoren??? Dat kan natuurlijk altijd, en daar zijn we heel erg blij mee. Je kan dit doen door iets te storten op rekeningnummer NL75 SNSB 0705 6746 81 t.n.v. Sinterklaascomité Tuitjenhorn.

Maar nu eerst nog even nagenieten van alles en tot volgend jaar.

Liefs het Sinterklaascomité Tuitjenhorn,

Anne-Kees, Kim, Rolf, Cindy, Maaike, Nancy & Marion