Schoolschaaktoernooi voor basisscholen 2022

Alle basisscholen uit Schagen zijn uitgenodigd om mee te doen. Het toernooi is op woensdag 11 mei 2022 (inloop vanaf 17.45, start wedstrijden 18.00 uur). We hadden dit toernooi al in februari willen organiseren maar dat kon toen niet vanwege coronamaatregelen. Maar nu staan alle seinen op groen om alsnog een mooi toernooi te houden. We realiseren ons dat het kort dag is. Een eerdere datum was echter helaas niet mogelijk.

Aanmelden kan tot 5 mei 2022.

Stuur een e-mail naar info@warmenhuizen76.nl onder vermelding van Deelname schoolschaaktoernooi 2022 om uw team(s) aan te melden. Er kunnen dit jaar 20 teams meedoen. Elk team bestaat uit vier spelers.

Meer informatie

In bijgaande flyer vindt u alle informatie. Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@warmenhuizen76.nl. Of bel met Trudi Boekel (Warmenhuizen ’76) via 06-22334711 of Ronald Komen (Magnus) 06-49207911.

We gaan ons best doen om er een prachtig toernooi van te maken! We zien de aanmeldingen met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het organiserend comité:

Trudi Boekel (Schaakvereniging Warmenhuizen ’76)

Ronald Komen (Schaakclub Magnus)

Maria de Wit (Schaakvereniging Warmenhuizen ’76)

update update