Het 10e Langedijker/D&W Kampioenschap Apenkooi.

zondag 30 oktober voor de groepen 4 tm 8

Voor veel kinderen is het elk jaar weer het hoogtepunt van de gymlessen: De Apenkooi les.

Voor degene die het niet weten. Apenkooi is het spel waarbij de zaal vol staat met zoveel mogelijk toestellen en waarbij je niet op de grond mag komen.

Dit jaar zullen we de 10e editie van het Kampioenschap organiseren.

Teams en/of individueel.

Het Kampioenschap staat open voor individuele deelnemers en/of (vrienden)teams. Een team bestaat uit 3 of 4 jongens en meisjes en kan komen uit de groepen 4,5,6,7 of 8. Een team wordt begeleid door een ouder of andere volwassene. Kinderen die geen team kunnen maken kunnen ook mee doen.  Zij worden door de organisatie in een team geplaatst.

Wedstrijd.

Het LKA bestaat uit 2 spelonderdelen. We doen dit in de grootste apenkooi die je ooit hebt gezien. Het eerste spel bestaat uit een spel waarbij elk team zoveel mogelijk kinderen moet tikken. In het tweede spel staat iedereen er alleen voor en kijken we wie het langst uit handen van de Supertikkers kan blijven.

Natuurlijk sluiten we af met de prijsuitreiking. De winnaar wint de “Gouden Banaan” trofee.

Opgeven.

Voor informatie over deelname en om je op te geven kijk je op de website.

Je kunt je tm 23 oktober opgeven.

Ga jij ook voor die Gouden Banaan? We zien je graag op 30 oktober!

Bestemd voor: groep 4 t/m 8

Datum: zondag 30 oktober 2022

Locatie: Sporthal Geestmerambacht.

Organisatie in handen van: Gymnastiekvereniging D.V.V.

apenkooi apenkooi