Jeugdschaatsen bij IJsclub SIS

Beste jongens, meisjes en ouders/verzorgers,

IJsclub SIS organiseert ook komend seizoen weer jeugdschaatsen voor kinderen van 6 -12 jaar van de basisschool.

Op een leuke, speelse, enthousiaste wijze wordt er les gegeven om de eerste beginselen van de schaatssport te leren.

Dit doen we  op ijsbaan ‘De Meent’ in Alkmaar, zaterdagochtend van 8.45-9.45 van 31 december 2022 t/m 11 maart 2023. In totaal zijn dit 11 lessen inclusief een afsluitende 11-stedentocht, op zaterdagmorgen 11 maart.

De kosten hiervoor zijn € 55,00. Dit is inclusief toegang tot ijsbaan de Meent.

Na opgave ontvang je een bevestiging van inschrijving, toestemmingsverklaring i.v.m. de wetgeving AVG en overige informatie. De factuur ontvang je per mail van onze penningmeester, let eventueel op je spambox.

Het abonnement ontvang je vooraf tijdens een bijeenkomst in ons clubgebouw.

Opgeven:

Stuur vóór 17 december een e-mail naar zomerdijkj70@gmail.com en vermeld dan de volgende gegevens;

Voor- en achternaam;

M/J;

Geboortedatum;

Telefoonnummer;

E-mail adres;

Adres;

Postcode en woonplaats;

School en groep;

Geef je snel op en kom lekker schaatsen, graag tot dan!

ijsclub SIS.png ijsclub SIS.png