Wat doet de ouderraad nu eigenlijk precies?

Beste ouders/ verzorgers,

Nu we het nieuwe jaar weer zijn begonnen willen wij ons als ouderraad even voorstellen. Want wat doet de ouderraad nu eigenlijk precies? En waar besteden we uw vrijwillige bijdrage aan?

1 keer per twee maanden komen wij bij elkaar om de volgende zaken te regelen:

- Zo regelen wij voor alle kinderen een snoepje tijdens 11 november

- Organiseren we het hele sintfeest op school, en kopen de cadeaus!

- Heeft u gezellig een Glühwein of chocomelk kunnen drinken tijdens de kerstviering op school.

- Financieren we de excursies

- Helpen we tijdens sportdag of andere sporttoernooien

- Organiseren we schoolreisje en financieren we een deel van kamp

- En wij regelen een borrel bij de musical.

Lijkt het u leuk om ook meer betrokken te zijn bij school en ons te helpen bij de organisatie van deze leuke activiteiten?  Spreek dan een van ons aan of stuur een mail naar onze voorzitter Tamara Hoogeboom: hoogeboom_tamara@hotmail.com

Ps. bent u onverhoopt de vrijwillige bijdrage van €35 vergeten over te maken? Dan kan dat nog steeds! NL33 RABO 0363252045 t.n.v. Oudervereniging Sint Barbara.

Groet,

Tamara Hoogeboom, Fenny Kaan, Lars Dekker, Kay Wiegel, Nanda Kruijer , Rebecca Stroet, Christa Entes, Josseline Stoop, Ester Nolten en Regine de Moel.

parentcouncil parentcouncil