Timmerdorp Tuitjenhorn 2023

woensdag 30 en donderdag 31 augustus

Timmerdorp Tuitjenhorn 2023

Dit jaar zal voor de 8e keer timmerdorp Tuitjenhorn worden gehouden.

Op woensdag 30 en donderdag 31 augustus, kan er weer naar hartenlust getimmerd worden.

Nieuwe locatie

Vorig jaar hebben we met veel plezier getimmerd op het veld naast de Ondernemerscentrale. Omdat dit (ondanks een zeer geslaagde editie) niet het perfecte terrein bleek, zijn we ondertussen ook verder blijven kijken. We kunnen je verheugd mededelen dat dit is gelukt. Onze nieuwe locatie wordt het terrein van IJsclub SIS, waar we enorm blij mee zijn! We zijn het bestuur dankbaar dat ze het terrein voor ons beschikbaar willen stellen en gaan er vanuit dat als dit voor beide partijen succesvol verloopt, dit onze vaste locatie wordt. Een prachtige nieuwe locatie die aan al onze wensen voldoet!

Timmerdorp is bedoeld voor de kinderen die dit schooljaar in groep 4 t/m 8 zitten en is alleen voor de kinderen die in Tuitjenhorn wonen, of in Tuitjenhorn op school zitten. Ook zal er dit jaar weer een snuffelstage georganiseerd worden voor de kinderen die nu in groep 3 zitten.

Inschrijven

Op woensdag 24 mei om 20.00 uur zal de inschrijving voor beide starten. Wees er op tijd bij, want vol=vol. Zet de datums dus alvast in de agenda!

Groeten,

Stichting Jeugd Tuitjenhorn