Wat is een OPR?

OPR lid SWV Kop van Noord Holland PO gezocht!

De OPR wordt gevormd door enthousiaste, betrokken onderwijsprofessionals en ouders die allen willen meedenken over Passend Onderwijs op de scholen binnen het Samenwerkingsverband met als doel dat voor alle leerlingen binnen het Samenwerkingsverband, een passende onderwijsplek geboden kan worden.

De OPR is jaarlijks gericht op een goede vertegenwoordiging vanuit alle schoolbesturen binnen de OPR. Ouders, die deelnemen in de OPR, ontvangen per vergadering een vacatievergoeding van € 35.

Blosse heeft nog geen afvaardiging (ouder of personeelslid) in de OPR, voor volgend schooljaar is uiteraard vertegenwoordiging welkom.

Lijkt het jou ook leuk om mee te denken of twijfel je? Neem eens vrijblijvend contact met hen op.

Joke Harlaar (voorzitter OPR) te bereiken op 06-37159509 of via Ib.derank@sarkon.nl;

Jolande Walraven (Secretariaat SWV Kop van Noord Holland PO) te bereiken op 06-52347163 of via secretariaat@swvkopvannoordholland.nl

Zie bijlage voor meer informatie

pentecost pentecost