Tips: Zomervakantie kampen in de regio voor de kinderen en ouders

Go-Kids is al 10 jaar het (gratis) platform in Nederland waar alle tips voor activiteiten, uitjes, kinderfeestjes en clubs in één overzicht gedeeld worden. Van gratis uitjes (speeltuinen, kinderboerderijen), budget uitjes (zwembaden etc) tot duurdere uitjes (musea/theater etc) op lokaal, regionaal en soms zelfs provinciaal niveau. Op deze manier is er voor alle lagen van de bevolking kosteloos tips te vinden. Ouders/verzorgers met kinderen van 4-12 jaar kunnen zich op het platform vrij laten inspireren. Een waar ontdekkingstocht. Dit is ook onze missie; kinderen laten bewegen om zoveel mogelijk om hen heen te ontdekken en te leren!

Zelf ben ik ook ouder van 3 kids in deze leeftijdsgroep en weet hoe het is om als ouder regelmatig op zoek te gaan naar tips. Ik probeer hiermee dan ook zo veel mogelijk ouders te helpen met hun zoektocht. Hiervoor ben ik dus dagelijks aan het speuren naar alle leuke activiteiten in de omgeving. Dit doe ik voor de regio’s in Noord-Holland (Noordkop, West-Friesland, Alkmaar, Zaanstreek-Waterland, Amsterdam, Gooi & Vechtstreek en Flevoland). Het zou fijn zijn als iedereen kan genieten van deze mooie gratis tips!

Zie bijlage en website voor meer informatie.

go go