Speciale Kindercarnavalsmiddag in Tuitjenhorn

Na het overweldigende succes van vorig jaar organiseert Carnavalsvereniging de Bazzeroeters uit Tuitjenhorn op vrijdag 2 februari 2024 weer een kindercarnavalsmiddag in Dorpshuis Ahoj voor jong en oud! Iedereen is welkom. Sleep jij de prijs voor de best verkleedde feestneus mee naar huis?

De middag start om 14.00 uur en duurt tot 17.30 uur.

Dit jaar proclameren we aan het begin van het feest onze eerste jeugdprins en prinses! Daarnaast krijgen we een optreden van The Masked Singer Tuitjenhorn. Dat wil je niet missen! Raad jij wie er in het pak zit? Natuurlijk zal er weer veel gedanst worden en kunnen de kinderen geschminkt worden en op je allergekst op de foto.

Kleurwedstrijd
Alle kinderen van de Sint Barbaraschool krijgen binnenkort een kleurplaat. Kleur deze zo mooi mogelijk in en lever hem uiterlijk 31 januari 2023 in bij je meester of juf. De mooiste kleurplaat verdient uiteraard een mooie prijs!

De entree in Ahoj bedraagt € 2,00 per persoon. € 1,00 daarvan gaat naar het goede doel. Dit jaar hebben we gekozen voor ‘Buurtgezinnen Schagen’ een lokaal initiatief dat gezinnen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken, helpt, onder het motto ‘Opvoeden doen we samen’. Een logische keuze, want Carnaval verbindt en Buurtgezinnen Schagen ook! Voor de kinderen is limonade en wat lekkers bij de entreeprijs inbegrepen.

We hopen jullie allemaal mooi verkleed te zien op vrijdag 2 februari in Ahoj Tuitjenhorn.

Carnavalsvereniging de Bazzeroeters
Bianca de Boer, Esther Bruin- Quaedflieg, Renée Beemsterboer en Joke Stroet - Beemsterboer

Om altijd op de hoogte te zijn van de laatste berichten, kunt u zich aanmelden via facebook:

Carnaval Tuitjenhorn en via Instagram: CV de Bazzeroeters

Prins en prinses insta Prins en prinses insta