Expeditie nieuws! Kom ook woensdag 13 maart!

Diverse ouders zijn inmiddels verenigd in de ouderexpeditie Hogeakker. U heeft vast al wat vernomen over de beroepenmarkt voor de groepen 7 en 8 of de aanleg van de Moestuin!

Of wellicht via uw eigen kind over de kinderexpeditie en wat zij allemaal willen bereiken voor de Hoge Akker. Ze hebben daar van Blosse zelfs een mooi bedrag voor gekregen!

De ouder expeditie komt weer bijeen op: woensdag 13 maart van 19.30-21.00 uur.

Nieuwsgierig geworden naar wat er allemaal gebeurt op de Hoge Akker en hoe het dorp wordt betrokken? Schuif dan aan op 13 maart, de koffie staat klaar.

Wat gaan we doen?

Chris en Femke van de kinderexpeditie delen hun beeld van de ideale leeromgeving en hoe zij dit willen realiseren. Expeditie-teams Moestuin en Beroepenmarkt vertellen over hun activiteiten. De directie vertelt ons over de ‘Blosse Community gedachte; It takes a village to raise a child!’ En we praten met elkaar over het belang van actieve ouderparticipatie.

Kom jij ook? Vul je naam en emailadres op het briefje dat je kind deze week ontvangt. Inleveren kan bij de eigen juf of meester. Of via mail: info@sintbarbaraschool.nl

logo+missie school logo+missie school