Beste ouders/ verzorgers,
De afgelopen dagen is er al druk gesproken en gekeken naar het weer. Zie ook onze eerdere berichtgeving deze week.
Bij extreme weerssituaties heeft Blosse een hitteprotocol. Het is aan iedere locatie voor zich om een verstandige afweging te maken op basis van hun gebouw, omgeving enzovoorts.
Wij kiezen ervoor om de keuze bij jullie als ouders te laten om jullie kind(eren) thuis te houden. Wij kunnen deze beslissing niet voor jullie nemen. Bedenk goed wat voor jouw kind de beste oplossing is. Graag afmelden bij de leerkracht.
Weet dat wij verstandig omgaan met de gehele situatie en het hitteprotocol van Blosse volgen. Dit betekent aanpassingen in de dagprogramma’s, extra drinkmomenten, insmeren, in de schaduw spelen en vooral rustig aan doen. Het is overal warm en we zullen ook moeten leren om hiermee om te gaan.
Kijk ook naar de berichtgeving van de leerkrachten vandaag over de waterfestiviteiten en wat de kinderen mee moeten nemen.
We gaan er een mooie, fijne en warme dag van maken.
Met vriendelijke groet,
Patricia van Amstel en Emile Goossens
